dimarts, 25 de març del 2008

Esguinç



M'he esguinçat el turmell !! Sí, jo que sóc una de les persones afortunades que tenia vacances de Setmana Santa vaig i m'esguinço el turmell. Fantàstic, les vacances a can pistraus !


El que m'ha sabut més greu és no haver pogut compartir el temps amb en Jaume, el meu fill. El pobre, que té 24 mesos, té massa marxa per estar-se a casa al costat d'una mare que ha de fer repòs absolut furant 15 dies, així que ha passat molt temps amb el seu pare, encara gràcies que ell hi era ! però clar, jo no he pogut anar amb ells. M'he perdut la piscina, no hem pogut anar al zoo plegats, ni fer una incursió a la darrera passió d'en Jaume: jugar a la sorra. Sort que els dies abans de l'esguinç els vam aprofitar la mar de bé.


Bé, si em llegiu els de la feina i la resta, sabeu que estic bé. Agobiada però bé.