dijous, 13 de març del 2008

La catalana emprenyada

Darrerament hi ha molta gent que busca el Català emprenyat. Després dels resultats de les darreres eleccions generals, jo també dubto que existeixi un català emprenyat. Però sí que estic segura que existeix una catalana emprenyada, i aquesta sóc jo.

Sóc usuaria de Renfe, i com a tal, una persona que ha perdut moltes hores de la seva vida per la ineficàcia en la gestió d'un govern. I per si això fos poc, encara he hagut de veure en els mitjans com em "xulegen" des del govern tal i com diuen vulgarment. Així, a part de patir retards i pèrdues de temps, de veure convertit un trajecte de 50 minuts en un de més de 90, de convertir 1 mitjà de comunicació en tres, he hagut de patir que la ministra que osetnta la competència - que no competent- es preocupi més de la pronúncia dels diputats que de la gestió en sí mateixa. No la disculpa que el seu paper en aquell govern fos fer d'sparring del presindent del govern.

Ara se suposa que ha arribat el TGV a BArcelona i que tots som feliços, però les rodalies segueixen amb irregularitats i retards, trens suprimits. en definitiva, emprenyant l'usuari, que és el que millor saben fer.

Si a tot plegat li sumem la que va caure per l'estatut des de la famosa frase Apoyaré .... ja entendreu què m'emprenya. Afortunadament jo, a l'hora de votar, ho vaig tenir en compte.